PARTICIPACIÓ A L’ENCONTRE SOBRE INNOVACIÓ I TECNOLOGIA A BOGOTŔ (COLOMBIA)

Amb la idea d’orientar a les empreses a assolir els seus objectius comercials, l’event Desafiaments de la internacionalització de l’economia colombiana” ha presentat experiències i casos d’èxit, nacionals i internacionals, com a resultat del treball conjunt entre empreses i universitats en el context actual de globalització i internacionalització econòmica.

L’Event a comptat amb la participació de la gerent del CDEI Sònia Llorens, realitzant una ponència sobre la importància de la interacció entre la universitat i l’empresa i en Germán Casal, representant per Mèxic i Colombia del CDTI, entre d’altres convidats.

Aquesta jornada enmarcada dins el pla estratègic d’internacionalització del CDEI va ser una oportunitat per crear ponts de col·laboració entre les entitats i empreses.